суббота, 29 марта 2014 г.

მეოთხე დღე

ვიმუშავეთ მეორე მოდულის მეოთხე აქტივობაზე-შეფასების განსაზღვრა მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად. განვიხილეთ:  შეფასების ფორმები და მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმების გამოყენების სტრატეგიები, ასევე დროში გაწერილი შეფასების გაგმა. ეს მოდული დამეხმარება ეფექტურად დავგეგმო და გამოვიყენო შეფასების ფორმები  პროექტის განხორციელების დროს და ჩვეულებრივ  საგაკვეთილო პროცესში.

2 комментария:

  1. ნინო, შენ ძალიან კარგად გამოგდის რეფლექსია, სიღრმისეულადაა გაანალიზებული დღევანდელი დღის საკითხები, კარგია შენთან თანამშრომლობა. შეგეძლო კიდევ დაგეწერა ის რაც შენთვის ბუნდოვანი ან გაუგებარი იყო ...

    ОтветитьУдалить
  2. ბლომად აქვს ინფორმაცია მოძიებული აღმაშენებლის შესახებ
    ილუსტრაციები კარგად არის შერჩეული
    მომეწონა გამო კითხულთა სქემა
    მეტი მინდა გავიგო დავით მეფის მიერ ჩატარებული ომების შესახებ
    მაინტერესებს აქვს თუ არა აღმაშენებლის შესახებ წაკითხული რაიმე ლიტერატურა თუ მხოლოდ ინტერნეტის მასალას ეყრნობა.

    ОтветитьУдалить